Pe DN1 A, sectorul de drum cuprins între km. 133 + 300 m, pe o lungime de aproximativ 50m, circulaţia se desfăşoară în ambele sensuri pe câte o bandă de mers, iar pe o porţiune de drum care începe cu km. 133 + 950m, circulaţia se desfăşoară pe sensul de mers Braşov - Ploieşti, fiind dirijată prin indicatoare rutiere, semnalizarea rutieră fiind corespunzătoare.
Potrivit observatorulph.ro, pe DN 1 A, în afara comunei Măneciu, pe segmentul de drum cuprins între km. 133 şi 134, datorită infiltraţiilor de apă sub partea carosabilă, s-au produs rupturi ale covorului asfaltic care pe alocuri prezintă diferenţe de nivel de până la 20 cm, diferenţe de nivel ce se regăsesc atât pe lăţimea, cât şi pe lungimea părţii carosabile. De asemenea, la km 133 + 950m, pe un sector de drum aflat în aliniament, pe o lungime de aproximativ 6m, deasupra unui podeţ, covorul asfaltic este surpat (rupt). Pe DN1 A, sectorul de drum cuprins între km. 133 + 300 m, pe o lungime de aproximativ 50m, circulaţia se desfăşoară în ambele sensuri pe câte o bandă de mers, iar pe o porţiune de drum care începe cu km. 133 + 950m, circulaţia se desfăşoară pe sensul de mers Braşov - Ploieşti, fiind dirijată prin indicatoare rutiere, semnalizarea rutieră fiind corespunzătoare.
Potrivit observatorulph.ro, pe DN 1 A, în afara comunei Măneciu, pe segmentul de drum cuprins între km. 133 şi 134, datorită infiltraţiilor de apă sub partea carosabilă, s-au produs rupturi ale covorului asfaltic care pe alocuri prezintă diferenţe de nivel de până la 20 cm, diferenţe de nivel ce se regăsesc atât pe lăţimea, cât şi pe lungimea părţii carosabile. De asemenea, la km 133 + 950m, pe un sector de drum aflat în aliniament, pe o lungime de aproximativ 6m, deasupra unui podeţ, covorul asfaltic este surpat (rupt).