Google lansează în România programul gratuit Google Engage, conceput pentru pregătirea şi sprijinirea agenţiilor din mediul online: companii de publicitate online, agenţii full-service, webmasteri, designeri şi dezvoltatori web, consultanţi SEO sau SEM, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Prin programul Google Engage, participanţii vor primi acces gratuit la resurse educaţionale pentru a-şi creşte atât propria afacere, cât şi afacerile clienţilor. Programul include sesiuni de training privind publicitatea online, materiale promoţionale, precum şi cupoane AdWords gratuite, în valoare de 250 de lei fiecare, ce pot fi folosite pentru atragerea de noi clienţi. Prin înscrierea în program, agenţiile au totodată acces gratuit la certificare Google AdWords, putând deveni "Google Certified Partner".
"Lansăm Google Engage în România pentru că vrem să sprijinim ecosistemul online local să se dezvolte. Prin acest program ne propunem să ajutăm agenţiile specializate să se conecteze cu companiile mici şi mijlocii din ţară care au nevoie de suport pentru promovarea online", a declarat Dan Bulucea, Country Manager, Google România.
"Am creat deja un website dedicat programului şi vom organiza o serie de evenimente Engage despre folosirea celor mai eficiente mijloace de advertising. Evenimentul de lansare va avea loc miercuri, 2 noiembrie, şi cu această ocazie invităm toate agenţiile de profil să se înscrie în program", a spus Rareş Rusu, Marketing Manager, Google România.
Primul eveniment Engage are loc miercuri şi este organizat de echipa Google România, având ca invitaţi experţi Google şi agenţii din alte ţări în care programul a avut deja succes. Agenţiile care doresc să participe şi să se înscrie în program pot aplica online pe pagina Google Engage România.
Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, la 1 noiem