* Am tot urmărit materiale pro / contra faptului că licitaţia pentru CFR Marfă a fost câştigată de Grup Feroviar Român. Habar n-avem ce să zicem, nu ne pricepem, dar sigur există oameni care ştiu şi care s-or fi gândit că-i mult mai simplă şi mai ieftină trecerea de la CFR la GFR! Vă daţi seama că e suficient un angajat cu o bidinea şi un bidon cu vopsea ca să adauge dintr-o mişcare codiţe la C-uri şi să le transforme în G-uri, adică să facă din sigla CFR de pe vagoane GFR? Vă daţi seama câtă vopsea s-ar fi consumat dacă licitaţia ar fi fost câştigată, de exemplu, de firma Transferoviar Grup - Donau Finanz?
* Tot pe la sfârşitul săptămânii trecute am auzit spunându-se la televizor că a fost emis un "cod galben de furtuni eminente în Cluj, Bihor, Bistriţa şi Suceava", motiv pentru care chiar ne-am bucurat: dacă prezentatorii de ştiri n-au reuşit, în şcoală, să fie elevi eminenţi, măcar cu furtunile să ne scoatem!
* Cică a început o nouă campanie de promovare a turismului românesc de litoral, într-o perioadă nu chiar de vârf, cea de până pe 15 iulie; programul se numeşte "Zile gratuite de vacanţă", iar şmecheria e că omul plăteşte cinci nopţi şi stă şapte sau cam aşa ceva. Problema cu programele astea, gen "Litoralul pentru toţi" ori "Zile gratuite de vacanţă" (poate că or mai fi şi altele) e că, de obicei, se merge pe sloganul "La aşa bani, aşa distracţie". Şi chiar dacă distracţia face mai mult decât banii, pesemne că ea constă în campionate de şah, table, sudoku sau epigrame. Am urmărit şi noi, de-a lungul anilor, secvenţe filmate pe plajă în diverse perioade ale verii, şi spunem din experienţă că există elemente vizibile, care fac diferenţa: burţile turiştilor / ţâţele goale ale turistelor! În perioadele de vârf, cu preţuri mari, burţile tip chişcă sunt rare, iar duduile topless sunt tot atâtea reclame ambulante ale cabinetelor de montat silicoane /