Toate publicaţiile celui mai puternic trust de presă românesc, printre care „Adevărul“, „Adevărul de Seară“ şi „Click!“, însumează 6,9 milioane de cititori. Tabloidul „Click!“ este cel mai citit din România, iar ziarul gratuit „Adevărul de Seară“ a depăşit milionul de cititori, potrivit Studiului Naţional de Audienţă.
„Adevărul" rămâne numărul unu în audienţă
Conform Studiului Naţional de Audienţă din perioada ianuarie 2010 - ianuarie 2011, trustul cu cea mai mare cotă de piaţă pe segmentul presei scrise este Adevărul Holding, care deţine 23% din piaţa de profil. Adevărul Holding este urmat de Ringier România, care are 13,5%, de Editura Intact cu 12,2%, Burda (10,7%), Sanoma Hearst (8%), Mediafax Group (7,3%) şi CanCan Media (4%), iar restul de 21,3% din piaţă revine altor publisheri, cum ar fi Edipresse, Societatea R etc.
Astfel, potrivit datelor SNA, publicaţiile deţinute de Adevărul Holding au aproximativ 6,9 milioane de cititori. Brandul „Adevărul" este unul dintre cele mai puternice din România. Ziarul „Adevărul" şi „Adevărul de Seară" însumează peste 1,5 milioane de cititori pe apariţie. „Adevărul" are, în medie, 550.000 de cititori pe apariţie. Cotidianul gratuit „Adevărul de Seară" a depăşit, pentru prima dată de la lansare, milionul de cititori.
„Forbes" intră în cna
Lider al audienţelor este în continuare „Click!", care are în medie 1,1 milioane de cititori pe zi. Acesta este urmat de „Adevărul de Seară" cu 1.040.000 de cititori şi mai apoi de tabloidul „Libertatea", cu 1.007.000. Pe segmentul publicaţiilor săptămânale, poziţia de lider este deţinută de „Click! de Duminică", cu 655.000 de cititori pe ediţie. A doua clasată este „Libertatea de Duminică" (638.000 de cititori), urmată de „Gazeta Sporturilor de Duminică" (602.000).
În noul val de audienţe şi-a făcut intrarea şi revista „Forbes România", care a