* E vineri. In mod logic si uman, ar trebui sa fim cu totii veseli, sa ne dam peste cap, sa facem tumbe, sa ni se umple sufletele de o stare dintr-aia minunata, roz cu stelute bleu, cu balonase si artificii. In mod logic si uman, o repetam. Dar ceea ce se intimpla acum in lume si chiar in tara e mai putin uman: criza mondiala, Becali si Vadim europarlamentari, gripa porcina, recesiune - n-ajunge, vreti mai multe? Uitati-va la televizor, sa vedeti, daca nu credeti! Da, da, da, la televizor uitati-va! Fiindca nu trebuie sa fii economist, sa fii mare finantist, editor de ziar financiar, ceva la modul asta, ca sa-ti dai seama din prima de dimensiunile reale ale crizei mondiale: e suficient sa te uiti la televizor, dupa cum spuneam, si sa ai nitel simt de observatie... * De primul exemplu care ne-a trecut acum prin minte, ajunge sa te uiti la reclamele pentru Weste*n Union (cei prin care poti trimite bani de oriunde, oriunde). Mai demult era, daca tinem minte bine, un clip cu romanii plecati la munca in strainatate care trimit bani la noi in tara. Dupa aia, (tot daca tinem noi minte bine) a fost clipul acela cu chinezul venit la munca in Romania, care trimite bani la el in tara. Acum, de ceva vreme, este un clip cu o duduie din Bucuresti care trimite bani parintilor sai din Turda. Oare ce ne mai rezerva viitorul? Avem senzatia ca situatia economica la nivel mondial va deveni intr-adevar tragica atunci cind se va baga un nou clip publicitar in care vor aparea parintii din Turda ai duduiei cum ii trimit bani fiicei de la Bucuresti, dupa ce compania multinationala la care lucra ea a dat faliment... * Pe de alta parte, exista si chestii de pe micul ecran care te pot purta cu gindul la orice, numai la criza nu. De pilda, intr-una din zilele trecute, am nimerit peste o emisiune din aia cu amenajari interioare, design, mobila, accesorii etc. Era o reluare. Cit ne-am uitat, acolo