Două săptămâni şi două zile au mai rămas până când perioada de vot la competiţia de parodiat reclame Grand Spoof se va încheia. Pasionaţii de publicitate au avut 4 săptămâni la dispoziţie să îşi înscrie lucrările.
Autorul spoof-ului care va strânge cele mai multe voturi pe pagina competiţiei va fi premiat cu suma de 3.000 RON, iar cel care reuşeşte să strângă pentru spoof-ul său cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 RON.
Specialiştii în comunicare care formează juriul din acest an sunt: Laurenţiu Semeniuc (Senior Strategic Planner, 23 Communication Ideas); Patrick de Hillerin (Ziarist Caţavencii, membru al echipei Happyfish, câştigătoare la Grand Spoof 2009); Sergiu Floroaia (One-liner Comedian); Tudor Botezatu (realizator spoof "Budai Beer", locul 2 la Grand Spoof 2009); Gabriela Gălăţanu (Group Brand Manager, Heineken România) şi Horia Hotăran (Project Manager, Blue Idea). Cei 6 juraţi vor da note de la 1 la 10 fiecărei lucrări înscrise, iar în cazul egalităţii primele două poziţii vor fi ierarhizate de comun acord.
Laurenţiu a terminat Academia de Studii Economice din Bucureşti şi a lucrat în departamentul de strategie din cadrul Leo Burnett înainte de a ajunge la 23 Communication Ideas. Şi-a început cariera în 2002 după ce a fost selecţionat să participe la prima ediţie Leo Academy, un program lansat de Leo Burnett menit să identifice cei mai talentaţi reprezentanţi ai noilor generaţii din industria de publicitate.
Ziarist Caţavencii, membru al echipei Happyfish, câştigătoare a Grand Spoof 2009, Patrick de Hillerin a debutat în presa în 1990, la vârsta de 15 ani. În 1991 a devenit membru fondator al Academiei Caţavencu, scriind timp de 11 ani pentru Caţavencu şi, ulterior, pentru Academia Caţavencu. S-a retras din presă pentru o perioadă în care a fost copywriter pentru agenţii de pub