Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) din cadrul Primariei Municipiului Iasi a primit mai multe reclamatii de la iesenii nemultumiti din cauza distributiei defectuoase a gazului. "In perioada 24-26 decembrie am primit peste 60 de telefoane de la cetateni. Cele mai multe dintre acestea au privit problema distributiei gazului in Iasi. Aproape jumatate dintre apeluri au tratat acest subiect.
Desi nu era de competenta noastra, am sunat la numarul de serviciu de la E.ON Gaz, dar nu a raspuns nimeni. In cele din urma am sunat la conducerea firmei pentru a rezolva problema", a declarat Vasile Tiron, seful CIC. Probleme cu distributia gazului au fost semnalate in strazile Mironescu, Bucium, Dochia, Tabacului, Albinet, Moara de Vant si Calea Galatii. "Au mai fost nemultumiri si in ceea ce priveste distributia energiei electrice. Au fost doua pene de curent. Una pe strada Podisului nr. 3 si una in zona Nicolina. Am insistat la cei de la E.ON Moldova, dar nu a fost dorinta de rezolvare din partea celor de acolo", a mai declarat ieri Vasile Tiron. Acesta a precizat ca la primarie va fi un ghiseu deschis in fiecare zi in intervalul 8.00-18.30, iar angajatii municipalitatii vor incerca sa rezolve orice nemultumire, chiar daca nu tine de competenta primariei.
Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) din cadrul Primariei Municipiului Iasi a primit mai multe reclamatii de la iesenii nemultumiti din cauza distributiei defectuoase a gazului. "In perioada 24-26 decembrie am primit peste 60 de telefoane de la cetateni. Cele mai multe dintre acestea au privit problema distributiei gazului in Iasi. Aproape jumatate dintre apeluri au tratat acest subiect.
Desi nu era de competenta noastra, am sunat la numarul de serviciu de la E.ON Gaz, dar nu a raspuns nimeni. In cele din urma am sunat la conducerea firmei pentru a rezolva