Vodafone Romånia, pentru campania de recoltare de sånge pe anul 2008 din cadrul programului naţional „O şansă pentru viaţă“, sponsorizat de companie. Din luna mai pånă în prezent, 8.802 persoane au donat împreună 3.960 de litri de sånge, care pot salva viaţa a pånă la 20.000 de oameni. În cadrul campaniei de recoltare din sediile Vodafone, 17% din angajaţii operatorului de telefonie au donat în total 230 de litri de sånge, contribuind
Vodafone Romånia, pentru campania de recoltare de sånge pe anul 2008 din cadrul programului naţional „O şansă pentru viaţă“, sponsorizat de companie. Din luna mai pånă în prezent, 8.802 persoane au donat împreună 3.960 de litri de sånge, care pot salva viaţa a pånă la 20.000 de oameni. În cadrul campaniei de recoltare din sediile Vodafone, 17% din angajaţii operatorului de telefonie au donat în total 230 de litri de sånge, contribuind la salvarea a peste 1.000 de pacienţi.
BCR, pentru că a a fost cel mai important donator al Festivalului Brazilor de Crăciun, organizat de organizaţia Salvaţi Copiii Romånia. Banca a cumpărat doi brazi, în valoare totală de 40.000 de euro, sumă care a revenit organizaţiei. În total, fondurile obţinute la ediţia din acest an a festivalului au fost de 350.000 de euro. Alţi donatori importanţi au fost Henkel Romånia (23.000 de euro), EximBank, Ramada Nord şi Class Living (cåte 20.000 de euro). Cel mai important donator persoană fizică a fost omul de afaceri Marius Ivan (41.000 de euro).
RBS Romånia şi Fundaţia Light into Europe, pentru că au lansat proiectul „Unitatea mobilă de intervenţie timpurie pentru copiii cu probleme de vedere şi auz“, care se va derula în decursul anului 2009. Programul are ca scop îmbunătăţirea calităţii vieţii pentru copiii cu dificultăţi senzoriale şi pentru familiile lor. Acestora le vor fi puse la dispoziţie echipamente medicale, metode edu