Campania de comunicare a zece ani de la lansarea Ziarului Financiar a ajuns saptamana aceasta la apogeu. Luni, cotidianul aparut la 16 noiembrie 1998 a publicat un supliment special - "Un deceniu de economie intr-o singura editie", urmand ca pe 20 noiembrie sa aiba loc Gala ZF 10 Ani, eveniment in care vor fi premiate "cele mai puternice" personalitati, branduri, companii si institutii care au marcat Romania in ultimul deceniu.
Campania de comunicare, lansata la mijlocul lunii septembrie, a prezentat cotidianul de business drept "prima pagina in afaceri" in ultimul deceniu. Dupa cum arata datele BRAT, Ziarul Financiar se numara printre ziarele cu cel mai stabil numar de cititori in ultimii ani, in conditiile in care scaderea tirajului afecteaza mare parte din presa centrala. In primul semestru al anului in curs, ZF a inregistrat vazari medii pe aparitie de aproximativ 15.700 exemplare, la un total difuzat de circa 18.500.
Coperta suplimentului aniversar de luni a fost alcatuita numai din titluri aparute pe prima pagina a cotidianului in cei zece ani de la lansare.
Ziarul Financiar, editat de Publimedia International, parte a grupului Media Pro, a avut circa 200.000 de cititori in medie pe editie in perioada iulie 2007-iulie 2008, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta, situandu-se pe locul 12 in clasamentul principalelor ziare romanesti, din punct de vedere al audientei.
Aniversarea a fost marcata, luni, si pe bloguri de fosti sau actuali angajati ai ZF, precum Eliza Rogalski, Cristian Manafu sau Victor Kapra, care povestesc ce a insemnat sau inseamna pentru ei experienta la acest ziar.
Sorin Pislaru: Pagina de ziar ofera o ierarhie pe care netul nu o poate reproduce
Sorin Pislaru, redactor-sef Ziarul Financiar, a afirmat pentru HotNews.ro ca ZF isi revendica pozitia de cel mai puternic zi