Cititorii revistei Playboy sunt cu un pas mai aproape de a-şi imagina cum ar arăta modelul din posterul de la mijlocul revistei în carne şi oase, după ce Hugh Hefner a anunţat că aceste două pagini din viitorul număr al celebrei reviste vor fi realizate în tehnologie 3D, iar revista se va vinde cu tot cu o pereche de ochelari speciali, informează Agenţia Associated Press, citată de Agerpres.
Următorul număr al revistei din ediţia americană, cu tot cu ochelarii speciali 3D, va fi lansat pe piaţă vineri. "Ce şi-ar dori cel mai mult bărbaţii să vadă în 3D? Probabil o domnişoară goală!", s-a întrebat şi şi-a răspuns fondatorul celebrei reviste, care nu face un secret din faptul că va încerca la rândul său să capitalizeze pe marginea tehnologiei 3D, tehnologie care anunţă o revoluţie şi în cinematografie dar şi în transmisiunile tv sau în jocurile de calculator.
"Nu sunt un mare iubitor de 3D. Îmi place să părăsesc viaţa reală când merg al filme iar imaginea clasică, 2D, este suficientă pentru mine", declara recent Hefner într-un interviu telefonic. Desigur însă că preferinţele personale nu pot sta în calea afacerilor.
Cititorii revistei Playboy sunt cu un pas mai aproape de a-şi imagina cum ar arăta modelul din posterul de la mijlocul revistei în carne şi oase, după ce Hugh Hefner a anunţat că aceste două pagini din viitorul număr al celebrei reviste vor fi realizate în tehnologie 3D, iar revista se va vinde cu tot cu o pereche de ochelari speciali, informează Agenţia Associated Press, citată de Agerpres.
Următorul număr al revistei din ediţia americană, cu tot cu ochelarii speciali 3D, va fi lansat pe piaţă vineri. "Ce şi-ar dori cel mai mult bărbaţii să vadă în 3D? Probabil o domnişoară goală!", s-a întrebat şi şi-a răspuns fondatorul celebrei reviste, care nu face un secret din faptul că va încerca la rândul său să capitalizeze pe marginea teh