Marcile private de pe piata romaneasca au castigat increderea consumatorilor, mai ales ca de la an la an consumul este tot mai mare. 45,4% din oraseni cumpara produse private label la fiecare vizita in magazin.
In ultimul an, romanii de la oras au cumparat marci proprii de produse alimentare (lactate, produse de panificatie, branzeturi, dulciuri etc.) si produse non-alimentare (hartie igienica, servetele, produse de menaj, detergenti si produse de curatare a locuintei, cosmetice, produse de ingrijire etc).
Citeste si:Mediul de afaceri, scandalizat ca Guvernul nu l-a consultat la intocmirea legii insolventei. Ministerul de Justitie s-a opusIncrederea in economie, la maxime: mediul de afaceri este optimistVlasov: Relatia dintre stat si mediul de afaceri este ca cea dintre calaret si cal. Noi suntem calul
Cele mai cautate produse sunt lactatele (52,6%), urmate de paine (aproape 50%) si dulciuri, in timp ce articolele vestimentare (16,3%) si bauturile alcoolice (8%) marca proprie nu prea sunt cumparate de consumatorii romani din mediul urban.
Studiul a fost realizat online, pe un esantion reprezentativ de 710 persoane intervievate (18-55 ani), la nivel national, urban, in perioada 17 – 24 septembrie 2013. Marja de eroare a studiului este de ±3,68%, realizat de Mednet Marketing Research Center, companie activa in domeniul cercetarii de piata din 2000.
Marcile private de pe piata romaneasca au castigat increderea consumatorilor, mai ales ca de la an la an consumul este tot mai mare. 45,4% din oraseni cumpara produse private label la fiecare vizita in magazin.
In ultimul an, romanii de la oras au cumparat marci proprii de produse alimentare (lactate, produse de panificatie, branzeturi, dulciuri etc.) si produse non-alimentare (hartie igienica, servetele, produse de menaj, detergenti si produse de curatare a locuintei, cosmetice, prod