Taxele pentru locurile de parcare se plătesc în sectoarele 2, 3, 4 şi 6, în sectorul 5 urmând să fie încasate după 15 ianuarie, iar în sectorul 1, după ce Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) va reglementa nivelul taxelor şi impozitelor locale.
Reprezentanţii administraţiei publice a sectorului 1 au amânat încasarea taxei pentru parcările de reşedinţă "până la reglementarea de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti a nivelului taxelor şi impozitelor".
Locuitorii acestei unităţi administrativ-teritoriale a Capitalei pot depune cererile pentru reînnoirea contractelor de închiriere locurilor de parcare la sediul Administraţiei Domeniului Public (ADP) Sector 1 din Bulevardul Poligrafiei nr. 4.
Astfel, pentru a închiria un loc de parcare de reşedinţă, bucureştenii din sectorul 1 trebuie să depună până la 31 martie 2013, la sediul ADP Sector 1, o cerere de închiriere, copie după actul de identitate al solicitantului cu domiciliul în imobilul respectiv, copie după certificatul de înmatriculare al autoturismului pe care îl deţine, plan topografic de situaţie scara 1:500 cu amplasamentul locului de parcare solicitat.
"Dacă până la data de 31 martie 2013 cetăţenii care au avut contract de închiriere a unui loc de parcare pe anul precedent nu îşi manifestă intenţia de a-l reînnoi, Administraţia Domeniului Public Sector 1 poate atribui locul de parcare respectiv oricărei persoane interesate", precizează Primăria Sectorului 1.
În sectorul 2, reprezentanţii administraţiei locale au anunţat că taxele aferente rezervării locurilor de parcare sunt la valoarea celor din anul 2012.
Astfel, plata locurilor de parcare în sectorul 2 se poate face on-line, la oricare din cele 67 de oficii poştale din Capitală, indiferent de sectorul în care se află oficiile, la POS-urile deschise la sediile Direcţiei Venituri Buget Local (DV