Băieţii de la Play&Win, cei care-i fac hiturile, spun că muzica lor nu e zgomotoasă şi se laudă că au adunat pe YouTube peste 45 de milioane de vizualizări.
Nu se consideră vedete, nu merg la sală şi nu au PR. Marcy, Radu şi Sebi formează Play&Win şi sunt producătorii hitului „Hot”, cu care Inna face furori în Europa. Spun că au reuşit să scoată muzica de „clubbing” din underground şi i-au dat o notă comercială.
Astfel, casele de discuri străine au început să plece urechea şi la muzica din ţara noastră. „Momentul de cotitură a fost când muzica din club n-avea treabă cu cea comercială, totul era fără voce, un lucru ciudat pentru ascultători”, spune Radu, membru Play&Win.
MULTIMEDIA VIDEO evz.roVezi mai multe Inna - Hot
Laurenţiu Duţă compară noul val cu boomul dance din 1998, când erau în mare vogă cei de la 3SE. „Aici, startul l-a dat David Deejay, cu «Sexy Thing», apoi Inna cu «Hot». La o scară mai mică, se poate compara cu boomul dance”, crede acesta. La noi, primul pas l-a făcut radioul, care a popularizat acest gen de muzică, ce a avut priză la public.
Apoi, numărul mare al cluburilor deschise a născut concurenţa pentru studiourile din România, care produc o astfel de muzică. „Orice ar fi, nu e un kitsch, atâta timp cât vine din partea noastră”, e de părere Radu. Dar ce promovează de fapt Inna în muzică şi care este definiţia succesului ei? Este piaţa de clubbing viitorul din muzica românească?
„Inna este o imagine”
Radu zice că Inna a adunat pe YouTube aproape 45 de milioane de vizualizări, cu mult peste Smiley şi Dan Bălan, care au în medie 7 milioane. Şi, totuşi, Inna se clasează departe de clipul „Rude Boy” al Rihannei, care a strâns, în numai trei luni de la lansare, peste 50 de milioane de vizualizări. „Le transmit cârcotaşilor că muzica noastră nu e zgomot. Ceea ce facem noi are scopul d