Media Week apare, de acum, exclusiv in versiune online. Editorul The Times descrie planurile publicatiei privind plata pentru continutul distribuit online, iar un nou studiu, realizat de Boston Consulting Group, sugereaza ca 50-60% dintre utilizatorii occidentali ar fi dispusi sa plateasca pentru informatie online. WSJ Europe apare de marti intr-o noua formula. Iar YouTube pregateste o platforma menita sa faciliteze accesul organizatiilor de presa la jurnalismul cetatenesc.
Publicatia Media Weeka anuntat marti ca inceteaza sa apara in versiune tiparita si ca de acum inainte va aparea exclusiv online, in urma unei restructurari a portofoliului diviziei Brand Media a grupului Haymarket. Editia din 17 noiembrie este ultima care a vazut lumina tiparului. In versiune online, Media Week va continua sa foloseasca resursele echipei extinse a Brand Republic, iar diversele evenimente organizate sub brandul Media Week, precum Media Week Awards sau Media 360, vor fi organizate in continuare. Divizia Brand Media include Media Week, Campaign, Marketing, Brand Republic si Revolution.
Editorul publicatiei britanice The Times, James Harding, citat marti de The Guardian, descrie cum ziarul pe care il conduce ar urma sa aplice sistemul de plata pentru acces la informatia pe care o publica online. The Times va introduce un sistem de abonamente, dar si unul prin care cititorii trebuie sa plateasca pentru a avea, intr-un interval de 24 de ore, acces la informatia publicata pe siteul ziarului in ziua respectiva. The Guardian descrie afirmatiile lui Harding drept cel mai clar semnal asupra felului cum News International, parte a News Corp, intentioneaza sa introduca plati pentru accesul la continut distribuit online de entitatile din cadrul grupului.
Intre timp, Brand Republic citeaza un studiu realizat de Boston Consulting Group in randul a 5.000 de oameni din opt tari