Audienţele arată că \"Burlăciţa\" a fost bine primită de public. Cătălin Botezatu spune însă că băieţii au format găşti şi au devenit nepăsători. Sursa: LIBERTATEA
1 /.
Primul sezon din "Burlăciţa" pare să o ia, cel puţin după cum arată cifrele iniţiale, înaintea omologului său masculin, "Burlacul". Producţia a adunat, după primele patru ediţii, 428.000 de telespectatori, asta însemnând, pe publicul all urban, 3,7% rating şi 11,6% share. "Burlacul" şi "Burlăciţa" sunt variante ale aceluiaşi show, o producţie americană ce s-a bucurat de succes în ţara de origine. În Statele Unite, "Burlăciţa" se află deja la cel de-al şaptelea sezon.
Primul sezon din "Burlacul", cea mai urmărită emisiune
Încă de la debutul din vara anului trecut, "Burlacul", care l-a avut în primul sezon pe Cătălin Botezatu în rolul celui mai râvnit bărbat din România, s-a dovedit a fi cea mai urmărită emisiune de divertisment din sezonul estival. Pe targetul 15 - 54 urban, show-ul a înregistrat o medie de 338.000 de telespectatori. Evenimentele din cel de-al doilea sezon, care s-a încheiat în urmă cu două luni, au adus un plus de interes pentru show.
Edward Popescu Strohlen, cel mai tânăr miliardar holtei din România a decis, în ultima emisiune, că niciuna dintre finaliste nu este femeia pe care o doreşte şi a cerut- o de soţie pe o concurentă deja eliminată. Din câte spune Cătălin Botezatu, prezentator al emisiunilor, dacă ar fi spectator, el ar alege "Burlacul". "În acest show competiţia a fost mult, mult mai mare. Fetele au fost mult mai motivate şi mai implicate în tot ceea ce au făcut. Au fost într-o competiţie şi la propriu, şi la figurat.
La «Burlăciţa», băieţii au devenit prieteni la un moment dat, au format acele găşti băieţeşti şi concurenţa nu a prea mai existat", a declarat designerul pentru EVZ. Producătorii show-urilor de la Antena 1 susţin însă că cifrele