Aşa arăta ieri centura Braşovului, care trebuia sa fie gata de pe 28 martie. Toate cele patru pasaje de pe acest segment de drum au fost ridicate, dar mai este de lucru la suprastructura lor, precum şi la taluzări şi amenajarea scurgerilor pentru apele pluviale
Pe tronsonul III al ocolitoarei Braşov, pe care se va putea circula în regim de autostradă, lucrările au demarat în data de 28 martie 2012 şi ar fi trebuit să fie executate în 365 de zile. Banii pentru decontarea lucrări au întârziat, astfel că şi termenul de finalizare a fost decalat, iar tronsonul va fi gata abia în luna iulie 2013, după cum ne-au declarat reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Tronsonul III are o lungime totală de 6,3 km şi se desprinde cu un pasaj superior din DN 13 Braşov – Târgu-Mureş. Muncitorii lucrează, în prezent la suprastructura podului fiind montate grinzile de legătură între piloni şi amenajate rampele de acces pe pasaj. Urmează să se toarne placa de beton şi straturile de asfalt, dar şi să fie montaţi parapeţii. Porţiunea de carosabil dintre DN 13 şi Plugarilor a fost deja amenajată, fiind turnat stratul de asfalt pe toată lăţimea, ca de altfel şi pe porţiunea dintre Plugarilor şi Lânii. Traficul este însă interzis, pe respectivele segmente de drum având acces doar utilajele constructorului.
Şoseaua ocolitoare se va intersecta cu strada Plugarilor cu un sens giratoriu, care deocamdată nu a fost amenajat, iar, pe segmentul din strada Plugarilor şi strada Lânii mai este de lucru la suprastructura unui podeţ. La intersecţia cu strada Lânii a fost amenajat pasajul pe sub care trece ocolitoarea, dar mai este de lucru la suprastructura sa, ca de altfel şi la cel ce intersectează drumul de acces spre Institutul Cartofului. Au fost deschise însă, circulaţiei bretelele de pe lângă pasaj, astfel ca să se poată ajunge în Stu