Liderii organizatiilor judetene ale PSD nu se arata dispusi sa puna umarul la campania electorala pentru alegerile europarlamentare, mai ales financiar.
Secretarul general al PSD, Titus Corlatean, a declarat, joi, dupa intalnirea liderilor partidului cu staff-ul de campanie si europarlamentarii social-democrati, ca finantarea campaniei pentru alegerile din noiembrie va fi asigurata de liderii organizatiilor judetene. "Se merge pe principiul descentralizarii, fiecare organizatie trebuie sa cotizeze", a explicat Corlatean. Liderii PSD nu au calculat inca o suma necesara pentru campanie, avand in vedere ca nici macar lista de candidati nu au reusit sa o stabileasca. Insa, asa cum a spus acelasi Titus Corlatean, pesedistii vor incerca sa faca economie, lucrand cu "mijloace proprii". Mai precis, intrebat daca PSD va angaja o firma specializata care sa elaboreze un concept de campanie, Titus Corlatean a spus ca exista de mai multa vreme un proiect de strategie redactat de Adrian Severin, Dan Mihalache si Radu Podgoreanu, "proiect care este foarte bun".
Banii de campanie vor reprezenta o mare problema pentru Mircea Geoana, avand in vedere ca sefii de organizatii nu par dispusi sa depuna eforturi pentru campania electorala. Pentru ei, alegerile din noiembrie nu au miza, deoarece nu-i intereseaza direct PE, mai ales in conditiile in care partidul nu se asteapta la mai mult de 8 mandate de europarlamentar. sefii de filiale chestionati de noi au luat ca pe o gluma afirmatia secretarului general Corlatean referitoare la participarea organizatiilor judetene la efortul financiar comun pentru alegerile din noiembrie. "Sunteti pusi pe glume?", ne-a intrebat presedintele PSD Dambovita, Ioan Stan, cand l-am intrebat cu ce suma este filiala dispusa sa cotizeze in campanie, potrivit instructiunilor lui Corlatean". "Asa a zis Corlatean? E o bucurie sa le ceri