Majoritatea respondentilor unui chestionar online realizat de Wall-Street.ro a spus ca sunt cei mai multumiti de serviciile prestate de operatorul grec Cosmote, urmatorul clasat, la distanta mica, fiind Orange si pe locul trei Vodafone. Vezi ce operator este considerat “cel mai creativ”.
La poll au participat peste 3.000 de oameni, acesta fiind inca activ in cadrul articolului “Sute de mii de clienti renunta la Orange si Vodafone - cum comentati?”. Articolul, realizat imediat dupa ce Orange Romania a anuntat rezultatele financiare pe trimestrul doi, a atras un numar de peste 50 de comentarii.
Dintre cei aproximativ 3.000 de respondenti, peste 37% au spus ca sunt cei mai multumiti de operatorul Cosmote. Putin peste 32% au spus ca sunt multumiti de Orange Romania, pe ultimul loc, cu 30,3% situandu-se Vodafone.
Este de notat ca operatorul grec este, inaintea afisarii rezultatelor financiare pe trimestrul doi, cel mai mic operator ca venituri si numar de clienti dintre cei trei. Veniturile Cosmote s-au redus pe primul trimestru cu 6,5%, pana la 107,3 milioane euro, EBITDA crescand insa cu peste 170%, pana la 17,9 milioane euro. La finalul primului trimestru al anului curent, baza de clienti a Cosmote era de 6,6 milioane (inclusiv Zapp – n.r.), in scadere de la 6,9 milioane cu cat incheiase anul 2010.
Situatia este si mai stransa cand vine vorba de serviciile de relatii cu clientii ale operatorilor mobili. Cosmote conduce si aici, dar la distanta foarte mica de Orange – 34,1% dintre respondenti s-au aratat cel mai multumiti de Cosmote, in timp ce 33,2% de operatorul britanic. Vodafone s-a clasat de asemenea aproape de cei doi concurenti, cu 32,7%.
Acest lucru poate sublinia ceea ce operatorii mobili au transmis constant de-a lungul ultimilor ani, si anume interesul crescand pe care il acorda serviciilor de relatii cu clientii.