E cald afară, poate un pic peste aşteptările de la octombrie. Deschizi ochii, apoi calculatorul, şi arunci o privire pe site-urile de sport. Această rutină care-ţi înlocuieşte cafeaua şi, uneori, micul dejun.
Citeşti cu tristeţe despre situaţia de la U Cluj, dar îţi rămâne o doză de speranţă când apare, în sfârşit, demisia. Şi nu, nu despre cea a lui Dulca. Printre atâtea titluri cu “fabulos”, “senzaţional” şi “incredibil”, îţi atrage privirea o ştire cu “S-au pus în vânzare biletele…”
Casele se deschid la 10, dar în perioada când mai ai puţini şi mănânci din calculator ţi se pare comod să comanzi online. “Comanda dumneavoastră a fost înregistrată”, zice mail-ul.
Boala celui care-şi cumpără bilet, indiferent de meci şi de echipa cu care ţine, e să vadă câţi au mai fost ca el. Şi zi de zi citeşti ce se mai zice. În cazul nostru, “update-urile” sunt multe pe zi, semn că ecoul s-ar putea să nu ne însoţească. “Nu pe noi”, îţi zici trăgând aier în piept şi-aruncând o replică prietenului care, din întâmplare, ţine cu o rivală.
Clasicul poştaş e înlocuit de curier. Ăsta nu sună la uşă, sună pe telefon. Îţi sună şi deşteptarea. Îţi ia ceva timp să te dezmeticeşti, dar şi lui să găseacă blocul. Verifici biletele, plăteşti.
Înainte de-a pleca spre treburile de zi cu zi, mai arunci o privire pe “update-uri”. S-au vândut biletele. Zâmbeşti, şi-odată cu tine o face şi-un stadion care joi, de la 22.05, va fi plin şi pregătit pentru un meci după care Europa va trebui să audă de România.
FotbalTop.ro
E cald afară, poate un pic peste aşteptările de la octombrie. Deschizi ochii, apoi calculatorul, şi arunci o privire pe site-urile de sport. Această rutină care-ţi înlocuieşte cafeaua şi, uneori, micul dejun.
Citeşti cu tristeţe despre situaţia de la U Cluj, dar îţi rămâne o doză de speranţă când apare, în sfârşit, demisia. Şi nu, nu