Camera de Comerţ şi Industrie Braşov intenţionează să îşi modifice sigla şi identitatea vizuală, continuând astfel o campanie de împrospătare a imaginii instituţiei în rândul comunităţii de afaceri braşovene. Pentru găsirea unei sigle potrivite instituţiei este lansat un concurs la care pot participa atât firmele de profil, cât şi artiştii plastici braşoveni.
Ionuţ Ţaţa, noul director de imagine al instituţiei, a anunţat că începând de azi doritorii vor putea să ridice caietul de sarcini, acesta urmând să cuprindă câteva idei despre cum trebuie să arate sigla, elementele actualei sigle care vor fi păstrate şi în cea viitoare, precum şi modele de sigle de la alte camere de comerţ din ţară şi străinătate.
Propunerile sunt aşteptate până pe 12 aprilie, urmând să fie selectate trei lucrări care vor intra într-o fază finală a concursului în urma căreia va fi desemnat câştigătorul. Unul dintre vicepreşedinţii Camerei, Nicolae Vrâncean, a declarat că o astfel de siglă este absolut necesară deoarece aceasta ar trebui înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci, astfel încât să devină reprezentativă pentru organizaţia oamenilor de afaceri braşoveni. „Poate că vom deveni şi noi o forţă pe plan local şi nu ne va conveni ca altcineva să folosească sigla noastră în actele sale oficiale”, a spus Vrâncean.
Câştigătorul concursului va de-veni membru al CCI Braşov şi va primi un premiu în bani, cuantumul acestei sume nefiind încă anunţat. În prezent, CCI Braşov foloseşte în actele oficiale sigla Braşovului. Camera de Comerţ şi Industrie Braşov intenţionează să îşi modifice sigla şi identitatea vizuală, continuând astfel o campanie de împrospătare a imaginii instituţiei în rândul comunităţii de afaceri braşovene. Pentru găsirea unei sigle potrivite instituţiei este lansat un concurs la care pot participa atât firmele de profil, cât şi artiştii plastic