În perioada 15 septembrie - 7 noiembrie, audienţa Teo Live a fost de doar 117.000 telespectatori. Săptămâna aceasta, postul Prima TV a pus punct contractului cu Teo Trandafir după ce emisiunea „Teo Live” a înregistrat audienţe modeste. După plecarea de la Pro TV, vedeta de televiziune Teo Trandafir a pierdut treptat din strălucirea dată de maşinăria tv a lui Adrian Sârbu. Emisiunea realizată de aceasta la Prima TV, „Teo Live”, după un periplu ratat la Romantica TV, nu a avut succesul aşteptat de managerii postului.
Aceştia au pus punct, săptămâna trecută, contractului cu Teo şi echipa ei.
Programul nu a reuşit să pregătească audienţa pentru jurnalul de ştiri Focus 18, aşa cum era plănuit, şi nici nu s-a potrivit cu profiul postului tv care urmăreşte câştigarea publicul tânăr.
Sigur, explicaţii pentru eşecul emisiunii pot fi multe. Una din ele este poziţionarea pe tronsonul orar 16.30 – 18.00, în condiţiile în care publicul tânăr şi activ deschide televizorul undeva în jurul orei 18.
Cea de-a doua este dată de formatul îmbătrânit şi demodat al emisiunii care nu putea concura cu aportul de divertisment oferit de concurenţii săi, precum show-ul „Happy Hour” difuzat de Pro TV şi prezentat de Cătălin Măruţă care a avut o audienţă medie în perioada 15 septembrie – 7 noiembrie de 595.000 de telespectatori pe minut.
Mai puţin de două puncte de rating
În cele aproape două luni de difuzare, emisiunea „Teo Live” nu a reuşit să treacă de bariera de două puncte de rating, însemnând aproximativ 200.000 de telespectatori pe minut. Audienţa medie totală a emisiunii în acest sezon a fost de 117.000 telespectatori (aproape un punct de rating), în timp ce „Acces Direct”, program prezentat de Mădălin Ionescu la Antena 1 în intervalul orar 17.00 – 19.00, a înregistrat, în aceeaşi perioadă, o audienţe me