Site-ul publicatiei New York Times a fost destinatia preferata a internautilor americani, in decembrie 2008, cand editiile online ale principalelor 10 ziare americane au inregistrat cu 16% mai multi vizitatori decat in anul anterior, potrivit unui studiu Nielsen Online.
Editiile digitale ale principalelor zece ziare americane au atras, in decembrie, 40,1 milioane de cititori, cu 16% mai mult fata de anul precedent.
Site-ul NYTimes.com a fost favoritul cititorilor de presa online in ultima luna a anului trecut, inregistrand 18,2 milioane de vizitatori unici, cu 6% mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2007, conform Mediafax care citeaza raportul Nielsen.
Pe locul doi in topul preferintelor internautilor s-a plasat USA Today, cu 11,4 milioane de vizitatori unici (s15% comparativ cu 2007), pe trei plasandu-se editia online a The Washington Post, cu 9,5 milioane de vizitatori unici, o crestere cu 12%.
Pe pozitiile patru si cinci in top se situeaza Los Angeles Times (LATimes.com), respectiv The Wall Street Journal (WSJ.com).
Cea mai spectaculoasa crestere a numarului de vizitatori a avut-o tabloid-ul new-yorkez Daily News - 5,9 milioane de internauti in decembrie 2008, cu 99% mai mult decat la sfarsitul lui 2007.
Singura publicatie online din topul primelor zece care a inregistrat o scadere a audientei a fost The Boston Globe (Boston.com), cu 6% mai putin decat in decembrie 2007 , conform Nielsen.
Ca medie, numarul vizitelor inregistrate de site-urile primelor zece ziare americane a crescut de la un an la altul cu 27%, ajungand la 252,7 milioane de accesari in decembrie.
"In ciuda dificultatilor intampinate de presa traditionala, oamenii viziteaza site-urile ziarelor din ce in ce mai des pentru a aduna informatii. Marea provocare pentru publisheri este sa invete sa capitalizeze ac