Cel mai bun mod de a testa noul Hyundai i20 este de a traversa Bucureştiul la o oră de maximă afluenţă pentru a merge la cumpărături. Primul aspect pozitiv pe care-l remarci la i20 este aspectul. Noul Hyundai i20 duce designul la un nou nivel de frumuseţe şi funcţionalitate, concentrându-se pe aerodinamică, o mai mare vizibilitate şi îmbunătăţirea stabilităţii şi siguranţei. Reproiectat în cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, modelul a fost redesenat, îmbrăţişând linia de design Hyundai, "sculptura fluidică". Caroseria prezintă linii îndrăzneţe, ce denotă senzaţia de mişcare continuă.
Confort de neegalat
Odată ce ai pătruns în interiorul noului i20, senzaţia de spaţialitate este doar începutul. Scaunele au fost redesenate pentru a oferi maximum de confort şi siguranţă, tapiţeria fiind disponibilă din material textil, piele sau combinaţie de piele şi material textil. De asemenea, noul portbagaj este foarte încăpător pentru un autovehicul de clasa B. Trebuie subliniat un fapt important: cu scaunele nerabatate, capacitatea portbagajului ajunge la 295 litri! Deci, în momentul în care te afli într‑un supermarket nu trebuie să te gândeşti dacă ai loc pentru toate cumpărăturile. Consola centrală a fost şi ea modificată în totalitate pentru a include un nou schimbător de viteze. Toate acestea pentru ca fiecare călătorie alături de noul i20 să fie o plăcere.
Motoare mici, dar economice
Noul Hyundai i20 este disponibil în două versiuni de motorizare. Deşi au o capacitate cilindrică mică, niciuna nu te va dezamăgi atunci când vrei să faci o depăşire. Iar când vei privi computerul de bord pentru a vedea consumul, satisfacţia va fi maximă! Motorul pe benzină de 1.2 litri livrează 85 CP la 6.000 rpm, consumul mediu înregistrat fiind de 4.9 litri/ 100 km, în timp ce propulsorul diesel 1.1 litri dezvoltă 75 CP la 4.000 rpm şi un co