Grup Feroviar Roman (GFR) a cerut Ministerului Transporturilor sa faca public contractul de vanzare a pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa, informeaza Cotidianul.ro. Sursa imagine: ghimpele.ro
Pentru a se evita un esec al privatizarii, Gruia solicita, de asemenea, implicarea ministrului de resort, Ramona Manescu.
"In calitate de cumparator, Grup Feroviar Roman, care si-a indeplinit pana acum cu onestitate si la termen toate obligatiile care-i reveneau, considera ca atitudinea Comisiei de Privatizare a fost de natura a-i leza buna-credinta, interesele si eforturile financiare pe care le-a facut pentru succesul acestei privatizari de importanta strategica pentru statul roman. Cu toate acestea, GFR este in continuare dispus sa colaboreze cu Ministerul Transporturilor pentru a identifica impreuna caile legale prin care poate fi evitat esecul unei licitatii care ar afecta negativ mediul economic si ar descuraja investitiile straine. Grup Feroviar Roman conteaza pe sustinerea conducerii Ministerului Transporturilor pentru prevenirea acestei situatii", se arata intr-un comunicat transmis de GFR, detinut de omul de agaceri Gruia Stoica.
GFR considera ca in acest moment, comisia de privatizare invoca termenul de obtinere a avizului din partea Consiliului Concurentei drept motiv pentru un anticipat esec al tranzactiei, pentru a ascunde faptul ca in mod flagrant nu si-a indeplinit obligatiile care ii revin.
Gruia Stoica, proprietarul GFR, anunta joi ca hotarat sa actioneze statul roman in judecata daca privatizarea CFR Marfa esueaza.
Astfel, daca Ministerul Transporturilor anunta luni, 14 octombrie, data-limita pana la care trebuie sa aduca banii, ca procesul de privatizare a esuat, GFR este hotarat sa-si recupereze pierderile in instanta.
In termen de 60 de zile de la intrarea in vigoare a actului normativ, respectiv 13 octombrie,