Vånzările de soft pentru monitorizarea activităţii angajaţilor cresc exponenţial. Tot mai multe companii decid să facă acest pas, dar nu toate ştiu cum să o facă inteligent. Mai mult ca sigur, subiectul monitorizării activităţii online a angajaţilor este unul dintre cele mai delicate. Managerii nu vorbesc despre asta, iar angajaţii încruntă din språncene cånd vine vorba despre asemenea practici. Înainte ca fiecare dintre noi să spună că o asemenea măsur�
Vånzările de soft pentru monitorizarea activităţii angajaţilor cresc exponenţial. Tot mai multe companii decid să facă acest pas, dar nu toate ştiu cum să o facă inteligent.
Mai mult ca sigur, subiectul monitorizării activităţii online a angajaţilor este unul dintre cele mai delicate. Managerii nu vorbesc despre asta, iar angajaţii încruntă din språncene cånd vine vorba despre asemenea practici.
Înainte ca fiecare dintre noi să spună că o asemenea măsură nu s-ar cuveni să-i fie aplicată tocmai lui, cåteva cifre:
Potrivit datelor furnizate de compania IT Secure Pro, distribuitor în Romånia al unor soluţii de monitorizare a traficului în reţele, navigatul pe site-uri care nu au legătură cu activitatea desfăşurată de angajaţi cauzează pierderi de productivitate de 40% în fiecare an. Aceeaşi sursă preia studii care arată că 58% din spionajul industrial se realizează de către sau prin intermediul unui angajat sau fost angajat al companiei-ţintă. 70% din traficul generat pe site-urile pentru adulţi este realizat între orele 9 şi 17.
Un studiu comandat de compania Proofpoint şi realizat recent de compania de cercetare de piaţă Forrester Research arată că 44% din companiile americane au investigat intern, în ultimul an, cel puţin un caz de scurgere de informaţii confidenţiale, iar un sfert din acestea au dat afară angajaţi în urma rezultatelor anchetelor interne. 14% din companiile chestionate