Arată ca un SUV, are o gardă mare la sol, aripi evazate şi un "look" agresiv, specific maşinilor de teren. Juke a fost lansat anul trecut ca o maşină originală, nonconformistă şi neobişnuită, special pentru clientela tânără.
În acelaşi timp, cu o lungime de puţin peste 4,1 metri, Juke se poate încadra fără probleme în clasa mică, în timp ce interiorul este suficient de spaţios chiar şi pentru o compactă.
Şi tocmai pentru a fi inconfundabilă, maşina are trei rânduri de faruri - jos proiectoarele, la mijloc farurile care includ faza lungă şi scurtă, iar sus, pe capotă, poziţiile şi semnalizarea.
Disponibilă atât cu tracţiunea integrală, cât şi numai cu tracţiune faţă, Juke poate fi util nu doar în oraş, ci şi pe un off-road de dificultate mică spre medie. Mai ales că, în cazul versiunii de vârf, dispune de un sistem de tracţiune integrală cu diferenţial central blocabil.
Designul extravagant al exteriorului se regăseşte la interior. Mai întâi faptul că trebuie să urci puţin atunci când iei loc într-un Juke. Apoi, dacă la exterior cu siguranţă pare a fi un SUV, la interior s-a preluat tema unei maşini sport. Are un volan sport cu trei spiţe, ceasuri de bord ce amintesc de un Nissan 370Z, iar consola dintre scaune arată ca rezervorul unei motociclete.
Consola de bord este împărţită în două zone - sus se află sistemul multimedia, cu display color pentru sistem de navigaţie, cameră de mers înapoi şi Bluetooth, iar jos este un al doilea display color şi un set de butoane care, în funcţie de selectarea făcută, pot controla fie instalaţia de climatizare, fie "temperamentul" maşinii. Acesta este controlat prin intermediul sistemului Nissan Dynamic Control. Deasupra lui sunt două butoane - Climate, care transformă meniul în cel pentru controlul climatizării, şi D-Mode, care transformă meniul într-unul de control al setărilor maşinii, în