Aşteptate cu debutul oficial în Oraşul Îngerilor la finele acestui an în cadrul L.A. Auto Show (22 noiembrie- 1 decembrie 2013), versiunile boxer cele mai puternice 911 Turbo Convertible 2014 şi Turbo S Convertible 2014 pun în dificultate chiar şi rasaţii bolizi iubitori de soare, McLaren MC4 -12C Spyder ori Ferrari F12 Spider.
Găzduit deasupra punţii spate, vedetă la noile cabriolete Porsche 911 Turbo şi Turbo S este unitatea boxer supraalimentată în şase cilindri ce lucrează în plan orizontal, ceea ce face să păstreze nealterat spiritul celei mai râvnite şi mai puternice versiuni din noua serie. Cilindreea unităţii bi-turbo măsoară 3.800 cmc, puterea fiind defalcată în 520 CP (383 kW) la 6.500 rpm pentru 911 Turbo şi de 560 CP (412 kW) pentru versiunea Turbo cu indicativul suplimentar “S”. Forţa de apăsare a pistoanelor asupra arborelui cotit atinge pe 911 Turbo 660 Nm, însă overboost-ul urcă cuplul cu încă 50 Nm, depăşind pe perioade scurte 710 Nm.
Demarajul 0-100 km/h în cazul modelului 911 Turbo Cabriolet se petrece în 3,5 secunde, adică cu 0,3 secunde mai lent ca şi coupe-ul, în vreme de 911-le Turbo S Cabrio îmbunătăţeşte timpii cu trei zecimi de secundă, la 3,2 secunde, fiind în acelaşi timp cu 0,2 secunde mai încet ca versiunea Turbo S cu acoperiş rigid. Vitezele maxime sunt de 318 km/h.
Mecanismul soft-topului textil multistrat poate fi operat electric într-un timp record de 13 secunde, atât în operaţiunea de decopertare cât şi în cea inversă, totul fiind permis până la pragul în care acul vitezometrului atinge 50 km/h. Acoperişul izolează perfect termic cât şi ideal fonic (lăsând să răzbată atât cât trebuie din frumosul sound al unităţii boxer în şase pistoane montat deasupra punţii spate). Micul portbagaj de sub capota faţă dispune de un volum de încărcare de 135 de litri.
Stilistic, aripile roţilor spate sunt mai evazate cu 2,8 cm com