Terenuri de milioane de euro, echipamente costisitoare şi vacanţe în destinaţii exotice. Doar de dragul golfului, una dintre noile pasiuni vinovate ale oamenilor de afaceri din România.
Vorbim despre un sport care are doar 300 de practicanţi în România, la dispoziţia cărora există două terenuri realizate la standarde internaţionale, dar care promite o ascensiune dacă nu rapidă, cel puţin constantă. Golful nu a avut încă parte de o explozie comparabilă cu cea din lumea artei din ultimii ani.
Iar comparaţia nu este întâmplătoare. La fel ca şi colecţionarii de artă, şi jucătorii de golf fac parte dintr-un grup exclusivist, călătoresc pentru a-şi urma pasiunea şi au început să investească din ce în ce mai mult timp şi bani în acest hobby.
Implicată deja în artă prin lansarea primului fond de investiţii din piaţă, compania Certinvest este şi prima care a pornit un clasament oficial al golferilor români pe site-ul Asociaţiei jucătorilor de golf din România (ajgr.ro). Eugen Voicu, directorul general al companiei, a devenit pasionat de acest sport de puţină vreme. În Bucureşti a învăţat să joace la complexul Golf & Country Club din comuna Zurbana, dar are în plan o vizită la noul Golf & SPA Resort Lighthouse din Balcic.
Omul de afaceri spune că implicarea Certinvest în golf este un ajutor dat prietenilor care sunt pasionaţi de acest sport, dar şi un mod de a face networking şi de a mări portofoliul de clienţi al companiei.
Clasamentul Naţional al Jucătorilor Certinvest (CNJ Certinvest) va puncta cei mai buni jucători în competiţiile importante ale anului. Printre numele listate în tabel se găsesc brokeri, avocaţi, antreprenori şi în general oameni de succes din businessul românesc.
Iar competiţiile sunt organizate de companii precum Lufthansa, Henkel sau ING. Cea mai recentă competiţie corporatistă de golf a fost Cupa Lu