Firma romaneasca despre care a scris si Wall-Street.ro a transmis miercuri un comunicat cu titlul "McDonald’s vrea sa puna stapanire pe cuvantul «fericire»".
Motivul contestatiilor in instanta - numele meniului pentru copii „Happy Meal”, introdus de lantul de restaurante McDonald's inca din 1979, se poate confunda cu marca "Happybox", acestia din urma dorind ca prin aceasta confuzie sa se bucure de renumele McDonald's. Happy Meal este un meniu special pentru copii care include o jucarie si un meniu special, puse intr-o cutie sau punga cu logo-ul McDonald's.
Printre argumentele enumerate de avocatii care reprezinta marca Happybox se numara faptul ca marca va fi utilizata pentru comercializarea de cadouri formate din servicii si vouchere, produse necuprinse in lista marcii McDonald’s ; diferenta canalelor de distributie: restaurante versus mediul on-line si respectiv librarii si, nu in ultimul rand, consumatorul vizat, in cazul McDonald’s fiind vorba despre copii, pe cand in cazul happybox, cadourile comercializate sunt create pentru adulti cu varste intre 18 si 45 de ani. AdSense 468x15
Citeste si:O afacere de 3,5 mil. euro care vinde timp: ce planuri are romanul care face salate pentru McDonald’sBolivia respinge mancarea de tip fast-food si determina McDonald’s sa se retragaCurtea Constitutionala dezbate in 20 februarie contestatia pe buget
„Cutia fericirii”, afacere cu capital 100% romanesc, a fost lansata oficial in luna Februarie a acestui an si, in spatele ideii de experiente-cadou, este o platfoma de promovare pentru zeci de antreprenori romani si afacerile lor.
„Prin happybox am adus in Romania un concept inedit, care a revolutionat piata cadourilor din Europa si speram sa se bucure de acelasi succes si in Romania. Ideea pe care se bazeaza happybox este tocmai aceea de a include intr-o cutie de cadou diferite tipuri de servicii, ca