In ultimii doi ani, moda pare sa fie facuta special pentru cei care se pregatesc sa joace un meci de ping-pong sau sa se dea cu skateboard-ul prin parc. Asa a aparut noul concept "sportswear-chic", foarte prezent in colectiile de vara de anul acesta. Dar nu toti apreciaza asocierea sport-glamour. Pentru ei exista colectiile clasice, pe cat de cuminti pe atat de elegante.
Nu numai ca pot fi imbracate in fiecare zi, la birou (unii dintre noi), in parc, la cumparaturi (catalogate fiind ca sport-casual), dar hainele sport pot fi acum potrivite si pe post de tinuta de seara, cu accesoriile potrivite. Asa au ajuns pantalonii de jogging sa fie ideali ca vestimentatie de cocktail. Lejeri, cu siret, elastic la tiv sau cu vipusca, nu au nevoie decat de cateva accesorii elegante, cum ar fi o pereche de sandale cu toc cui si o poseta plic, pentru a capata accente glam ? la Marc Jacobs, ? la Iceberg (cu sacou cambrat si sandale gladiator) sau ? la Etro (cu imprimeuri florale, jacheta swing si sandale cu platforma).
Optiunile devin infinite atunci cand vine vorba de cele mai noi tendinte ale vestimentatiei sport. Dar, pentru ca nu toti sunt amatori de "aventuri" sport cu paiete si imprimeuri florale, unele branduri au ales sa pastreze linia clasica.
Columbia Sportswear a fost infiintata in anul 1938. Pe vremea aceea era doar o firma care se ocupa cu fabricarea si distributia palariilor. Astazi compania are peste 1.800 de angajati in toata lumea, distribuie si vinde in 80 de tari, pentru 12 mii de comercianti. Magazinul numarul 1 al companiei a ramas insa in Portland, Oregon. Din 2004, brandul are magazine si in Romania, in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Oradea si Timisoara.
Pentru colectia de vara 2008, Columbia Sportswear a pastrat linia clasica sport a anilor trecuti, fara sa se aventureze in accente glamour sau combinatii de stiluri