Angajatii RATP incep in aceasta saptamana sa monteze liniile de tramvai, dupa ce au preluat amplasamentul din Piata Mihai Eminescu. Echipele regiei de transport public vor trebui sa monteze aproximativ 250 de metri de sine, distanta necesara pentru traversarea pasajului subteran. Pana atunci, constructorul santierului din Fundatie se ocupa de realizarea traversarii dintre Gavril Muzicescu si Bulevardul Independentei, precum si de acoperirea cu piatra a tronsonului de deasupra pasajului si de-a lungul peretilor de sprijin.
"Urmeaza sa preluam amplasamentul si sa incepem montarea liniei de tramvai. De montarea sinelor se vor ocupa doar angajatii nostri, ai RATP-ului", a spus Adrian Mihai, purtator de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public Iasi. Daca lucrurile se misca asa cum au planuit autoritatile locale, montarea liniei de tramvai va fi finalizata pana la inceperea anului scolar, in asa fel incat elevii si studentii care studiaza la institutiile de invatamant din zona Copou sa se poata folosi de transportul electric.
Angajatii RATP incep in aceasta saptamana sa monteze liniile de tramvai, dupa ce au preluat amplasamentul din Piata Mihai Eminescu. Echipele regiei de transport public vor trebui sa monteze aproximativ 250 de metri de sine, distanta necesara pentru traversarea pasajului subteran. Pana atunci, constructorul santierului din Fundatie se ocupa de realizarea traversarii dintre Gavril Muzicescu si Bulevardul Independentei, precum si de acoperirea cu piatra a tronsonului de deasupra pasajului si de-a lungul peretilor de sprijin.
"Urmeaza sa preluam amplasamentul si sa incepem montarea liniei de tramvai. De montarea sinelor se vor ocupa doar angajatii nostri, ai RATP-ului", a spus Adrian Mihai, purtator de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public Iasi. Daca lucrurile se misca asa cum au planuit autoritatile locale, montarea liniei