The Grand, compania care administrează JW Marriott, a adus în galeria sa comercială nume importante din lumea modei. În acest an se vor mai alătura încă două mărci renumite
De-a lungul anilor, brandurile de fashion de lux nu s-au înghesuit să intre în România, în schimb în ultimul an şi jumătate cererea în creştere a dus la câteva inaugurări importante. Aşadar, în 2011 şi 2012 nume celebre precum Dunhill, Valentino, Ermano Scervino şi Escada au deschis magazine în cadrul The Grand Avenue, galerie comercială ce face parte din complexul multifuncţional The Grand alături de JW Marriott.
Încă două noi branduri
Dacă în Emirate, China sau Qatar industria de lux a modei evoluază într-un ritm alert, România este o piaţă care a început să mişte, dar care are potenţial să se dezvoltare tocmai din prisma faptului că nu sunt prezenţi mulţi retaileri.
„În ultimii ani sectorul de lux a explodat în Emirate, China sau Qatar. Dar şi în Europa acest sector este în plină dezvoltare. În ceea ce priveşte România, se observă o cerere importantă pentru branduri de top, atât pentru cele care nu sunt prezente în ţară, cât şi pentru cele care sunt deja aici", a declarat pentru „Adevărul" Gregor Aufhauser, directorul general al companiei The Grand. Faptul că nu sunt prezente pe piaţa locală atât de multe branduri de top reprezintă o oportunitate, este de părere Aufhauser.
Legat de apariţia unor noi branduri în România, managerul The Grand a spus „până la sfârşitul anului vor mai intra pe piaţa românească încă două noi mărci de top", iar aceste branduri vor intra în galeria comercială The Grand Avenue. „Nu vă pot spune denumirea lor, doar pot menţiona că am semnat două contracte cu retaileri de top din zona modei de lux", a completat directorul general al The Grand.
Clienţi de toate vârstele
În ceea ce priveşte profilul clientului care face cumpărături d