Oficialii Renault au declarat că modelele Logan sunt bine primite pe pieţele europene, unde şi-au atins ţinta de profitabilitate de şase procente pe care şi-au propus-o la nivel de grup. „Logan este un program în sine, independent. Vedem în Logan o oază de linişte şi credem că va depăşi cu bine criza“, consideră Patrick Paleta, directorul operaţional al grupului Renault.
Declaraţiile au fost făcute o dată cu prezentarea rezultatelor financiare ale companiei pentru anul 2008 şi a strategiei pentru următoarele luni. Astfel, succesul modelelor Logan i-a determinat pe şefii de la Renault să păstreze preţurile pentru această gamă, care este oricum poziţionată în categoria low-cost.
Reprezentantul Renault a dat exemplul modelului Sandero, care s-a dovedit un succes pe piaţa germană, „unde competitorii cu maşini mai mici au fost nevoiţi să reducă drastic preţurile pentru a-i putea face concurenţă”. Pentru a menţine preţurile mici la gama Logan, grupul nu va asambla aceste modele în ţările dezvoltate, unde sunt costuri mai mari de fabricare, cu efecte imediate în costul produsului. Modelele Logan au fost primite cel mai bine în Franţa şi Germania, însă oficialii Renault speră ca vânzările să crească şi pe pieţele non-europene.
Grupului francez Renault, care include mărcile Renault, Renault Samsung Motors şi Dacia a înregistrat anul trecut un profit net de 599 milioane euro, de patru ori mai mic decât în 2007. (E.H.)
Oficialii Renault au declarat că modelele Logan sunt bine primite pe pieţele europene, unde şi-au atins ţinta de profitabilitate de şase procente pe care şi-au propus-o la nivel de grup. „Logan este un program în sine, independent. Vedem în Logan o oază de linişte şi credem că va depăşi cu bine criza“, consideră Patrick Paleta, directorul operaţional al grupului Renault.
Declaraţiile au fost făcute o dată cu prezentarea rezultatelor