Hotelurile din Bucuresti, printre care si cele mai de lux unitati Intercontinental, Howard Johnson, Crowne Plaza, Grand Hotel Continental si Carol Parc au intrat in retelele de socializare Facebook sau Twitter pentru a se promova.
Pe paginile create, reprezentantii unitatilor hoteliere posteaza fotografii cu hotelul, anunta evenimentele ce au loc in cadrul unitatii si raspund la intrebarile adresate de potentialii clienti, altfel spus "comunica" in timp real.
De ce au ales hotelierii aceasta metoda de promovare?
"Nu am neglijat puterea retelelor sociale dat fiind faptul ca hotelul are multe proiecte care se adreseaza publicului tinta al retelelor de socializare. Prezenta online este foarte importanta iar comunicarea prin retele sociale este in crestere", a declarat Cristina Turnagiu, brand ambassador hotelului boutique de lux Carol Parc. Hotelul are in reteaua de socializare Facebook aproape 1.500 de fani, care sunt informati in legatura cu evenimentele organizate de hotel.
"Stim exact cati fani are hotelul in retelele de socializare. Urmarim constant activitatea pe internet. Avantajul acestei promovari este acela ca totul este gratuit. Chiar daca suntem un hotel exclusivist, suntem atenti la tendintele de comunicare si intretinem comunitatea online", a spus Turnagiu. Si hotelul de cinci stele Howard Johnson "comunica" online prin pagina de Facebook pe care o are. "Credem in puterea retelelor sociale. Acestea ne dau posibilitatea de a comunica in timp real cu cei interesati, de a le transmite mereu noutati despre produsele hotelului, despre pachete speciale, evenimente, dar si de a crea un sentiment de comunitate, ceea ce este foarte important pentru industria serviciilor", a spus Laura Hamzea, director de relatii publice si de marketing al Howard Johnson. Ea a mai precizat ca Facebook-ul este foarte potrivit pentru aceasta comunicare pentru