Un clasic ajuns la o nouă generaţie se impune prin tehnologie de top. Competent pe asfalt şi incredibil în afara sa, Land Cruiser te poartă pe oriunde chiar dacă nu te pricepi foarte tare. Asta datorită tehnologiei „Multi Terrain“.
60 de ani de experienţă off-road. 60 ani în care a făcut cunoştinţă cu toţi bolovanii de pe lumea astea şi cu toate hârtoapele pe care le ascunde pământul. Nu cunoaşte frica de înălţime pentru că a petrecut mai mult timp în munţi, la altitudine, decât orice alpinist profesionist.
CUM ARATĂ?
Când pătrunzi în interiorul lui Land Cruiser 150, ce are o configuraţie cu şapte locuri, nici nu ştii în ce parte să te uiţi. Nivelul este premium, cu un layout al bordului mai modern, cu finisaj şi materiale mai bune decât la un off road generalist.
Ca să nu mai vorbim despre echipamentele de confort prezente pe echiparea Luxury: sistem audio JBL, cu DVD changer şi 17 boxe, sistem entertainment cu monitor de 9 inci şi aer condiţionat automat pentru locurile din spate, cotieră centrală faţă cu funcţie de refrigerare, precum şi un sistem big brother denumit Multi Terrain Monitor ce include 4 camere video cu vizibilitate 360 grade, inclusiv pentru asistenţă la parcare. În teren accidentat, poţi vedea ce se află în jurul maşinii.
MULTI TERRAIN LA BORD
Impresionantă este electronica ce dictează sistemului de tracţiune ce atitudine să adopte pe diverse suprafeţe. Poţi bloca diferenţialele (central şi spate), cupla reductorul, seta suspensia pe modul sport sau confort sau ridica şi coborî garda la sol. Am uitat ceva?
Bineînţeles. Noul „150" mai beneficiază de aportul unui alt sistem, Crawl Control, care permite şoferului să abordeze orice fel de obstacol, fără ca acesta să atingă pedalele de acceleraţie sau frână. Şi cu asta gata! A, ba nu. Dacă Land Rover are Terrain Response, atunci Land Cruiser are Multi-Terrain Sel