O analiza recenta a Alexa si Oxford Internet Institute a subliniat ca Google este cel mai vizitat website in majoritatea Europei, Americii de Nord si Oceania. Facebook este cel mai vizitat site in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, precum si in tarile vorbitoare de spaniola din Americi, scrie ZDNet.com.
Google, totusi, castiga per total, la nivel global. Dintre cele 50 de tari in care castiga Facebook, in 36 Google se situeaza pe locul doi iar in restul de 14, YouTube.
Citeste si:eCommerce-ul si batalia globala pentru economia InternetuluiBranduri de miliarde de dolari: Top 10 cele mai valoroase nume din tehnologieBaidu, cel mai mare motor de cautare din China, va investi 1,6 MLD. $ intr-un centru de cloud computing
Cea mai mare exceptie de la aceste reguli este China, unde motorul de cautare Baidu este lider. Acest lucru se datoreste in special iesirii Google de pe piata, in 2010, ca urmare a cenzurii practicate de statul asiatic. De atunci, Google a continuat sa se indeparteze de China.
Yahoo a ramas numarul unu in Japonia si Taiwan. In Rusia, motorul de cautare Yandex este in top.
O analiza recenta a Alexa si Oxford Internet Institute a subliniat ca Google este cel mai vizitat website in majoritatea Europei, Americii de Nord si Oceania. Facebook este cel mai vizitat site in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, precum si in tarile vorbitoare de spaniola din Americi, scrie ZDNet.com.
Google, totusi, castiga per total, la nivel global. Dintre cele 50 de tari in care castiga Facebook, in 36 Google se situeaza pe locul doi iar in restul de 14, YouTube.
Citeste si:eCommerce-ul si batalia globala pentru economia InternetuluiBranduri de miliarde de dolari: Top 10 cele mai valoroase nume din tehnologieBaidu, cel mai mare motor de cautare din China, va investi 1,6 MLD. $ intr-un centru de cloud computing
Cea mai mar