Asociaţia Română de Indoor Advertising (ARIA) urmăreşte să încurajeze creativitatea şi profesionalismul pe acest segment al publicităţii . Publicitatea indoor (în spaţii închise) este Asociaţia Română de Indoor Advertising (ARIA) urmăreşte să încurajeze creativitatea şi profesionalismul pe acest segment al publicităţii .
Publicitatea indoor (în spaţii închise) este sora mai mică a panotajului. Un pas spre maturizarea acestui domeniu este înfiinţarea Asociaţiei Române de Indoor Advertising (ARIA) care reprezintă, pentru început, interesele a opt companii ce operează pe acest segment publicitar.
Aglomerarea canalelor tradiţionale (tv, presă scrisă sau radio) cu mesaje publicitare a obligat clienţii şi oamenii din domeniul comunicării să-şi îndrepte atenţia către suporturi neconvenţionale pentru "a atinge" publicul. Altfel spus, oamenii care evadează din prizonieratul televiziunii sau din lectura ziarelor pot fi "loviţi" cu reclame în restaurante, la coafor, în lifturi, malluri şi chiar în toaletele barurilor şi discotecilor.
Un semn că piaţa agenţiilor indoor din România se maturizează este înfiinţarea Asociaţiei Române de Indoor Advertising, care va căpăta personalitate juridică în această săptămână. Iniţiatorul proiectului este Tudor Maxim, managing director al firmei de indoor Elevate. "Am realizat această asociaţie din nevoia de profesionalizare a unei industrii în creştere", explică Tudor Maxim.
Firmele fondatoare ARIA sunt Elevate, Oops, Indoor Media, Brand Management, Salon Style, Monopoly Media, Monopoly Construct şi Sugar Media. Printre obiectivele declarate ale asociaţiei se numără creşterea vizibilităţii industriei în presa de specialitate şi în alte medii, schimbul de informaţii între membri privind furnizorii şi clienţii, încurajarea creativităţii şi implicarea asociaţiei în campanii sau programe sociale. În urmă cu două săptăm