Proiectarea si executia ultimelor doua sectiuni ale centurii Bucuresti vor costa 424,67 de milioane de lei (circa 100 milioane euro), fara TVA, potrivit estimarilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Ultimele doua sectiuni vor face legaturile cu autostrazile A1 si A2 (spre Pitesti, respectiv Constanta), se arata intr-un anunt al CNADNR.
Durata totala a contractului este de 69 de luni, proiectarea urmand a dura trei luni, executia lucrarilor 18 luni, iar perioada de garantie este de 48 de luni. Contractul este in totalitate finantat de la bugetul de stat.
Pentru lotul I, de 8,695 de kilometri, companiile care sunt interesate de executarea lucrarilor trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri de minim 230 de milioane de lei si sa demonstreze ca are acces la finantare de minim 35 de milioane de lei.
In cazul lotului al doilea, de 11,45 de kilometri, companiile trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri de 400 de milioane de lei si finantare de cel putin 60 de milioane de lei.
Ofertele pot fi depuse pana pe data de 10 august, iar atribuirea contractelor va tine cont, in masura de 80 la suta, de pret, si, in masura de 20%, de propunerea tehnica.
Proiectarea si executia ultimelor doua sectiuni ale centurii Bucuresti vor costa 424,67 de milioane de lei (circa 100 milioane euro), fara TVA, potrivit estimarilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).
Ultimele doua sectiuni vor face legaturile cu autostrazile A1 si A2 (spre Pitesti, respectiv Constanta), se arata intr-un anunt al CNADNR.
Durata totala a contractului este de 69 de luni, proiectarea urmand a dura trei luni, executia lucrarilor 18 luni, iar perioada de garantie este de 48 de luni. Contractul este in totalitate finantat de la bugetul