Mesajul pe care il regasesc la nivelul acestei montari este urmatorul: casatoria nu-i decit prostitutie legiferata. Balzac credea ca institutia casatoriei se opune naturii omului. Nimic mai strain de sinele nostru cel mai profund decit fidelitatea conjugala. In Maideyi se joaca "Teatru la bar". Chiar asa s-a intitulat improvizatia regizata de Octavian Jighirgiu, distributia: Dumitru Nastrusnicu (el), Andreea Boboc (asistenta regizorului), Daniel Busuioc (regizorul), Oana Miron (ea) si Octavian Jighirgiu (amantul). Prin acest show, Octavian Jighirgiu ia decizia de a pune teatrul intre paranteze, nereusind, insa, sa ne demonstreze altceva decit ca nu putem fara teatru. Acest lucru este sustinut de caracterul insolit al spectacolului: sintem invitati sa-l revedem, cu promisiunea ca nu ar putea fi de doua ori acelasi. Accentul cade, astfel, pe performanta actorului, mereu creator de sine si de rol, atit prin improvizatie, cit si prin adaptarea jocului la ambient (apetitul spectatorului de bar cere naturalism si drama, am in vedere in special finalul, cind, minjiti de singe, actorii isi fac iesirea spre Spitalul de Urgente din apropiere). Este folosit scenariul de la Cum se zice, piesa jucata in premiera la National in stagiunea 2010-2011. Mai exact, textul lui Roberto Mazzucco, cu modificari si adaugiri, pliat pe cerintele de moment ale publicului de bar, caruia i se livreaza teatru usor digerabil, fara a deveni facil, ceea ce e iarasi de apreciat. Continutul nu poate deranja pe nimeni, necazind sub incidenta lui "gusturile nu se discuta", dat fiind ca avem de toate: si sot (el) si amant si sotie (ea) si, in plus fata de varianta oficiala a lui Mazzucco, avem chiar si o amanta, iar pe linga regizor avem si un asistent de regie. Plecind de la conflictele ivite intre personaje (sot-sotie, regizor-actor, amant-sotie, regizor-amanta etc.), piesa propriu-zisa se constituie di