Investiţiile în frumuseţe aduc bani: peste 1.000 de euro pe lună dintr-un salon de cartier. Profitul creşte exponenţial dacă salonul se află într-o locaţie cu vad şi clientelă cu bani. O Investiţiile în frumuseţe aduc bani: peste 1.000 de euro pe lună dintr-un salon de cartier. Profitul creşte exponenţial dacă salonul se află într-o locaţie cu vad şi clientelă cu bani. O problemă însă există - lipsa personalului specializat. Numele ţine afacerea Investiţia într-un salon de lux pleacă de la 50.000 de euro, dar un centru complex de înfrumuseţare poate depăşi 200.000 de euro. "Cheltuielile nu se opresc la acest nivel, căci vei investi încă un an de zile. După doi ani, vine şi profitul", susţine Geta Voinea, proprietara salonului Hair Revolution. Cecilia Topârcean, proprietara unui salon de frumuseţe din Drumul Taberei, a pornit afacerea cu 2.000 de dolari, bani pe care i-a împrumutat de la bancă. După nouă ani, are şapte angajate, dar investeşte şi acum 3.000 de euro în fiecare an. După ce plăteşte salariile, cheltuielile cu energia şi impozitele, Cecilia trage linie: profitul, cel puţin 1.000 de euro pe lună. Dar ce determină succesul? Geta Voinea spune că numele este cel care vinde. "Am deja un brand care vinde foarte bine", spune ea. În cazul unui salon de cartier, profesionismul angajaţilor pare a fi determinant. Cecilia Topârceanu, de exemplu, a urmat şcoala Athenee Palace. Pentru ambele, problema o reprezintă însă profesionalismul angajaţilor.
Cât trebuie investit într-un salon de frumuseţe
* 2.000-3.000 euro - în cartier
* 50.000 euro - în centru
* 200.000 euro - într-un complex de lux
Solar, euro:
* 10.000, într-un centru modest
* 30.000-40.000, într-un centru de lux
>şi bărbaţii au saloanele lor, nu-i aşa?
* O nişă liberă o reprezintă saloanele de îngrijire pentru bărbaţi. "Angajaţii multin