Intr-o era a vitezei si a restaurantelor de tip fast-food, mancarea traditionala castiga teren in randul clientilor care doresc sa manance sanatos. Pe acest aspect au mizat si investitorii care au deschis cu cateva zeci de mii de euro un restaurant cu meniuri de criza.
In aprilie 2007 lua nastere compania de catering Italian Job care incepe sa activeze in luna octombrie a aceluiasi an la initiativa fondatorilor Vicu Alexandru si Dumitru Mihaela. "Perioada aprilie-august a fost dedicata exclusiv constructiei, amenajarii spatiului de productie si obtinerii autorizatiilor. Urmatoarele trei luni au fost dedicate cercetarii de piata, formarii si instruirii personalului si realizarii testelor de calitate", marturiseste Alexandru Vicu.
Compania incearca sa implementeze ideea de slow-food - mancare traditionala, pe o piata unde numarul celor care ofera produse de tip fast-food este in crestere.
"Noi am considerat ca acesta este un domeniu care sufera foarte mult in Romania din punctul de vedere al caliatii produselor oferite. In general, in domeniu majoritatea jucatorilor de pe piata ofera cam aceeasi gama de produse, in principal de tip fast-food", spune omul de afaceri.
Experienta a jucat un rol hotarator in evolutia afacerii. Cunostintele in domeniul economic, in vanzari si in domeniul alimentatiei au contribuit la dezvoltarea companiei.
Italian Job Catering este un restaurant fizic si online ce pune la dispozitia clientilor sai o gama variata de produse si meniuri.
"Noi oferim clientilor nostri doua posibilitati. Ei pot opta pentru meniul "ˆ la carte" daca isi doresc o masa gustoasa cu preparate culinare din specificul italian si cel romanesc, sau au posibilitatea sa incheie cu noi contracte pe meniuri fixe prestabilite. Aceasta optiune se adreseaza in special firmelor corporate si fabricilor, unde angajatorii doresc sa ofere ang