Antena 1 şi Antena 3 au difuzat în cadrul programelor ştiri şi anunţuri publicitare pentru „Săptămâna Financiară“ şi „Jurnalul“. Antena 1 şi Antena 3 încalcă Codul de Practică în Publicitate prin promovarea de cărţi şi CD-uri distribuite împreună cu publicaţiile trustului. La sesizarea făcută de Adevărul Holding, Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a semnalat că două dintre televiziunile trustului Intact (Antena 1 şi Antena 3) au încălcat Codul de Practică în Publicitate prin difuzarea de ştiri şi de anunţuri referitoare la produsele difuzate împreună cu „Jurnalul Naţional“ şi cu „Săptămâna Financiară“.
Astfel, începând cu luna martie, emisiunile de ştiri de la Antena 1 şi Antena 3, dar şi programele „În gura presei“ şi „Revista Presei“ au promovat agresiv colecţiile de carte şi de CD-uri aferente celor două publicaţii.
Potrivit sesizării trustului Adevărul Holding, publicitatea mascată practicată de Antene afectează în mod direct campania mediatică de promovare a colecţiei „Biblioteca Adevărul“, o campanie extrem de costisitoare. În plus, trustul Adevărul Holding a înaintat sesizarea şi către Consiliul Naţional al Audiovizualului.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/b1tv/Jurnalul National carte 28s - A3 07_07_09-23_55(2).flv width=300 height=200 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigation=true displayDigits=true align=left dispPlaylist=none playlistThumbs=false
Mircea Badea face publicitate mascată
18 martie 2009 lansarea „Biblioteca pentru toţi“
Punctul de vedere al RAC a fost tranşant: „Maniera de prezentare a acestora (n.r. - produselor) – punându-se accent pe data apariţiei, calitatea superioară şi, uneori, preţ şi fără a se menţiona produsele culturale