Dupa 10 ani de experienta in marketing, Daniel Micu a ajuns sa faca afaceri cu Jack Trout, unul dintre cei mai cunoscuti strategi de marketing la nivel mondial.
Ca partener si consultant al Trout&Partners Romania, Daniel Micu, 38 de ani, spune ca face exact ce si-a dorit de cand a intrat in contact pentru prima data cu domeniul economic: 100% marketing.
Daniel Micu este consultant si unul dintre cei trei actionari ai Trout&Partners Consulting Romania, parte a retelei internationale de companii de consultanta de marketing fondata de Jack Trout. A intrat in aceasta afacere datorita prietenului sau, Iulian Padurariu, pentru ca "gandesc la fel si au spirit antreprenorial". Cel de-al treilea actionar al companiei de consultata este Adinel Tudor, cel care ii ajuta pe fratii Micula sa-si pozitioneze mai bine produsele din portofoliul de bauturi racoritoare.
Din 2004, Daniel Micu este si profesor de marketing in cadrul programului MBA romano-canadian al Bucharest School of Management.
Ce face un consultant de marketing pentru a aduce un plus de valoare companiilor-client? "Nu facem minuni", spune Daniel Micu. In cele mai multe cazuri, lucrurile simple sunt cele pe care companiile fara performante le pierd din vedere, si atunci au nevoie de un specialist din afara organizatiei care sa-i aduca pe drumul cel bun.
"Lucram cot la cot cu clientii, pentru ca nu putem doar asimila niste informatii despre companii si apoi sa facem recomandari", spune Daniel Micu.
De la initierea unui proiect si pana la recomadarile consultantilor pot trece noua luni, timp in care acestia afla cat mai multe informatii despre afacerea respectiva de la oamenii implicati direct, precum actionari sau executivi din departamentul de marketing.
Pe piata romaneasca, Trout&Partners este singura companie specializata in marketing strategic. Consultanta p