Adobe Systems Inc., liderul furnizorilor de solutii software pentru documente si grafica pentru desktop, impreuna cu Google, au incheiat o afacere care prevede ca Adobe sa distribuie Google Toolbar prin diverse produse Adobe, cum ar fi download-uri sau produse software.
In urma acestei afaceri care este valabila pentru cativa ani, Adobe si Google vor aproba validitatea Google Toolbar prin descarcarea Macromedia Shockwave Player al Adobe, cele doua procese avand loc aproape simultan.
Shockwave, pe care Adobe l-a mostenit cand a preluat Macromedia, in 2005, este Playerul Adobe care da posibilitatea userilor sa vada si sa participe interactiv la jocurile multimedia online si sa viziteze site-uri de divertisment, pe un browser.
Userii vor avea aces la bara de meniuri si instrumentele Google prin instalarea Macromedia Shockwave pentru Internet Explorer al Windows.
Google a platit bani grei pentru a obtine cautarea pe Windows, pentru a nu fi mai prejos de rivalului sau, browser-ului Firefox. Luna trecuta, Google si Dell au anuntat incheierea unei afaceri despre care se zvonea ca valoreaza un miliard de dolari.
Aceasta afacere ar fi pus motorul de cautare Google search centrat, pe frontul PC-ului Dell. In urma intelegerii, o buna parte din computerele produse de Dell vor ajunge pe piata cu software preinstalat produs de Google - cele mai cunoscute fiind Google Desktop Search, de cautare pe hard-disk-ul computerelor personale, si Google Toolbar, bara de unelte care este afisata in meniul browser-ului de navigare pe Internet.
Termenii financiari nu au fost stabiliti, insa in presa se vehiculeaza ideea ca Google va plati �o suma substantiala� in schimbul ajutorului in distributia de software. Cotatiile actiunilor Adobe au crescut cu 0,67 dolari, ajungand la 30,55 dolari, miercuri, in timp ce cotatiile Google au crescut cu 0,37 dolari, cif