La un an de la infiintare, compania de PR a Gabrielei Lungu este deja un nume cu rezonanta pe piata romaneasca. In primele sase luni ale anului, The Practice a inregistrat o cifra de afaceri de doua ori mai mare decat estimarile pentru intreg 2007. Agentia are deja un portofoliu de 12 clienti si asteapta o crestere de 30% a afacerii si de 40% a echipei, in urmatorul an.
The Practice functioneaza in trei incaperi din cladirea grupului Leo Burnett, decorate in culorile companiei, alb si negru. Inauntrul lor, pe scaune cu design futurist, muncesc zece oameni tineri si zambitori, care concep strategii de comunicare pentru 12 clienti de renume. “Work hard, play hard” – aceasta este deviza companiei, pe care Gabriela Lungu, Managing Partner, o pastreaza pe birou, sub forma unei mici taieturi dintr-un ziar.
In urma cu exact un an, Gabi Lungu se afla la sfarsitul perioadei de preaviz pentru parasirea functiei de Managing Director al Ogilvy PR Romania. Oscila, pe atunci, intre a lua drumul corporatistilor sau a infiinta o noua agentie de comunicare. Intalnirea cu Stefan si Ioana Iordache, actionari principali si managerii grupului Leo Burnett, a convins-o pe loc sa puna bazele unui business alaturi de ei.
Daca pe 2 noiembrie expira preavizul, in data de 15 noiembrie 2006 lua nastere agentia de relatii publice The Practice, parte a grupului Leo Burnett. Formula initiala era de patru oameni, toti parte a vechii echipe conduse de Gabi Lungu la Ogilvy. “In momentul in care am plecat de la Ogilvy PR, am avut poate cea mai mare bucurie pe care poate sa o aiba un manager atunci cand isi anunta plecarea: ca oamenii sa spuna «Venim cu tine. Noi avem incredere in tine, ca orice ai face, o sa iasa bine». Si asta au spus-o aproape toti colegii mei”, isi aminteste Gabi Lungu.
Noua agentie reusea, in primul trimestru al lui 2007, luna martie, sa treaca pe p