Anul trecut, americanii au cheltuit 1,7 miliarde dolari pe sandvisuri de tip hot-dog, si asta numai in supermarketuri. In aceasta cifra nu sunt incluse vanzarile din restaurante, obiective sportive sau stradale.
Anul acesta se asteapta ca pe 4 iulie, de Ziua Independentei, sa fie vandute in jur de 150 milioane de bucati de hot-dog in toata tara, suficient cat sa acopere distanta dintre Washington si Los Angeles, noteaza Investor.
Cu toate ca aceste cifre sunt impresionante, ca intreg, vanzarile de hot dog in SUA au scazut. Conform datelor oferite de compania pentru cercetari de piata IRI, din Chicago, in 2012 vanzarile de hot dog au scazut cu 3%, dupa doi ani consecutivi de scaderi nesemnificative. Scaderea este suprinzatoare pe fondul crizei care a strabatut America, hot dogul fiind considerat alimentul ideal pe timp de recesiune.
Un specialist american de la Universitatea din Missouri are cateva explicatii. El spune ca, in primul rand, hot dogul este popular printre copii, astfel, unul dintre motivele scaderii vanzarilor putandu-se regasi in slaba natalitate.
Schimbarile din punct de vedere imigrational si profilul demografic al populatiei pot fi o alta cauza. Alti experti spun ca pretul crescut al matriei prime se regaseste in pret, ceea ce conduce si la un consum slab.
Anul trecut, americanii au cheltuit 1,7 miliarde dolari pe sandvisuri de tip hot-dog, si asta numai in supermarketuri. In aceasta cifra nu sunt incluse vanzarile din restaurante, obiective sportive sau stradale.
Anul acesta se asteapta ca pe 4 iulie, de Ziua Independentei, sa fie vandute in jur de 150 milioane de bucati de hot-dog in toata tara, suficient cat sa acopere distanta dintre Washington si Los Angeles, noteaza Investor.
Cu toate ca aceste cifre sunt impresionante, ca intreg, vanzarile de hot dog in S