Episodul pilot al serialului de comedie “Las Fierbinti”, difuzat seara trecută de Pro TV, a fost cel mai bun debut al unui serial românesc din ultimii 10 ani, la nivel de rating, pe publicul ţintă.
Cu un umor aparte, cu replici care au toate şansele să devină bancuri, cu personaje colorate şi o coloană sonoră inedită semnată de Mihai Mărgineanu, episodul pilot al serialului a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public, astfel că în minutul de aur 21.09 aproape 3 milioane de telespectatori de la nivelul ţării i-au urmarit pe Giani, Bobiţă, Vasile, Mitică şi Dorel, informează un comunicat al postului de televiziune din Pache.
Pe publicul comercial, în minutul de maximă audienta (21.13), Pro TV a înregistrat un vârf de 14,5 puncte de rating şi 32 % cotă de piaţă, de cinci ori mai mult decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 2,8 puncte de rating si 6,3 % cotă de piaţă.
Episodul pilot “Las Fierbinţi” a fost lider absolut de audienţă pe 1 martie şi nu a avut rival în intreg intervalul de difuzare (20.25-21.54). Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani Pro Tv s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 11,6 puncte de rating şi 25,4 % cotă de piaţă, mai mult decât dublu faţă de Antena 1, care s-a clasat a doua cu 5,1 puncte de rating şi 11,2 procente din cota de piaţă.
Raportul se păstrează şi pe publicul din mediul urban, cu Pro TV în poziţia fruntaşă cu o audienţă medie de 10,1 puncte de rating şi 19,5 % cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea 5,1 puncte de rating şi 9,8 % cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii populaţii a ţării “Las Fierbinţi” a obţinut o audienţă medie de 12,1 puncte de rating şi 22,3 procente din cota de piaţă, pe când principalul competitor obţinea 5,2 puncte de rating şi 9,6 % cotă de piaţă.
Primul episod ”Las Fierbinţi” va fi difuz