Cel mai cunoscut pilot de raliuri şi membru al echipajuluiCitroën Total World Rally, Sébastien Loeb rămâne acelaşi tip modestşi calm, în ciuda celebrităţii de care este încurajat. Francezul nuezită ca printre zecile de interviuri pe care le acordă să ofere şiautografe fanilor săi. Ştiind concurenţa acerbă dintre piloţii deFormula 1, printre primele întrebări se numără şi eventualarivalitate cu celălalt echipaj al concernului francez, format dinSébastien Ogier si Julien Ingrassia. "Suntem colegi şi ne ajutămîntre noi. Important e ca echipa să triumfe", decretează pilotulnumărul unu al raliurilor, căruia i-a fost pusă la dispoziţiepentru noul campionat o maşină personalizată, care va avea peplafon steagul ţării în care se desfăşoară etapa. Prima provocarepentru multiplul campion mondial? Între 10 şi 13 februarie, înSuedia.
Sébastien, ce este nou la Citroën DS3 WRC?
Maşina este foarte diferită de C4. Modelul DS3 este mai scurt, ceeace îl face mai agil în virajele strânse şi e mai performant pesecţiunile rapide.
Şapte titluri de campion... Încă se mai poate?
Mereu este loc de mai bine, important e că suntem conştienţi că laînceputul fiecărui sezon toţi încep de la zero. Acum însă va trebuisă muncim mai mult în spatele volanului din câteva motive:comportamentul maşinii este altul din cauza mărimii, lipseştediferenţialul central, iar acum ne-am reîntors la cutia de vitezămanuală, ceea ce înseamnă că va trebui să luăm mâna de pevolan.
"Trebuie să-l înving pe Ogier"
Noile schimbări ale maşinii reprezintă un avantaj pentruvoi?
Da, maşina este plăcut de condus. Motorul performant îţi permite săte bucuri la maximum de acest şasiu. Desigur, ca de obicei, ne-amdori mai multă putere, dar cred că noile maşini de WRC vor fifoarte spectaculoase. Ca pilot va trebui să optimizezitraiectoriile pentru a obţine cea mai mare v