Revista de afaceri The Economist va taxa cititorii pentru accesarea articolelor publicate online.
Economist.com ofera, in prezent, liber acces la stirile de pe site-ul sau, inclusiv la variantele digitale ale articolelor publicate in revista saptamanala, care costa 4 lire, relateaza Media Week. In schimb, materialele publicate in urma cu cel putin un an, sunt taxate si in acest moment.
Potrivit lui Ben Edwards, editorul Economist.com, se iau in considerare mai multe optiuni de plata, printre care si una similara celei practicate pe iTunes.
Taxarea cititorilor pentru continutul online era de asteptat, dupa ce Rupert Murdoch, presedintele News Corp, a anuntat ca site-urile sale vor adopta un model de business cu plata si a cerut si altor trusturi media sa-i urmeze modelul.
Economist.com si-a oferit continutul gratis din 2007, dupa ce, pana atunci, urma un model mix, de articole gratuite si platite.
Revista de afaceri The Economist va taxa cititorii pentru accesarea articolelor publicate online.
Economist.com ofera, in prezent, liber acces la stirile de pe site-ul sau, inclusiv la variantele digitale ale articolelor publicate in revista saptamanala, care costa 4 lire, relateaza Media Week. In schimb, materialele publicate in urma cu cel putin un an, sunt taxate si in acest moment.
Potrivit lui Ben Edwards, editorul Economist.com, se iau in considerare mai multe optiuni de plata, printre care si una similara celei practicate pe iTunes.
Taxarea cititorilor pentru continutul online era de asteptat, dupa ce Rupert Murdoch, presedintele News Corp, a anuntat ca site-urile sale vor adopta un model de business cu plata si a cerut si altor trusturi media sa-i urmeze modelul.
Economist.com si-a oferit continutul gratis din 2007, dupa ce, pana atunci, urma un model mix