Odata cu venirea crizei economice, RomSoft Ramnicu Valcea si-a orientat strategia pe termen mediu si lung pentru dezvoltarea de competente in scopul adresarii de solutii destinate relatiei cu cetateanul si, implicit, cu institutiile statului, precum si interactionarii cu mediul bancar si a renuntat la iesirea pe piete externe.
Aceasta operatiune, de extindere pe teritoriile altor tari, ar fi necesitat investitii considerabile pe termen foarte scurt, conform Claudiei Ursateanu (foto), directorul general al companiei.
“Sfarsitul anului 2008 m-a gasit optimista, dar circumspecta. Nu credeam in globalizarea crizei si in scenariile sumbre ce se vehiculau, insa am pasit in 2009 mai prudenta si pregatita pentru noi incercari si oportunitati. Totusi, desi stiam ce se intampla atat in Statele Unite, cat si la nivel global, in loc sa ma concentrez pe dezvoltari, am oprit proiectele pe care le aveam in plan”, marturiseste Ursateanu.
Din cauza crizei, managerul a preferat sa nu se mai concentreze pe dezvoltari si sa opreasca proiectele pe care dorea sa le implementeze.
Cea mai radicala masura luata, cu efecte asupra planurilor de dezvoltare a companiei, a fost reducerea investitiilor in cele doua centre de Disaster Recovery, dat fiind ca bancile si-au schimbat complet atitudinea fata de finantarea proiectelor de investitii.
“Pe acest fond, am luat decizia de amanare a investitiilor in cele doua centre de Disaster Recovery. Am alocat o serie de fonduri pentru pastrarea continuitatii proiectelor, insa dezvoltarea masiva a acestora a fost reprogramata pentru viitorul apropiat. A fost o decizie corecta, care ne-a permis sa trecem peste aceasta perioada grea cu date financiare pozitive”, explica sefa RomSoft Ramnicu Valcea, companie de solutii software si de servicii de integrare IT.
Potrivit acesteia, criza a adus cu sine nevoi noi in ceea c